Thursday 6 November 2014

DIY washi tape



Vreme je za novi post ujedno i prvi DIY post. Pa da počnemo ....

Sve što nam je potrebno su "obične" makaze, "reckaste", ili kako već da ih nazovem, makaze, ukrasan papir (meni će za sledeći projekat biti potrebe trake baš ovog dezena, a vi možete koristiti pak papir, novine, raznovrstan ukrasan papir,... ) i samolepiva traka sa obe strane (ja sam svoju kupila u knjižari, mada može se naći i u prodavnicama boja i lakova ili ti farbarskim radnjama) ...



I kada je sve od materijala tu, možemo početi ... Prvo krećem sa ovim "dvostranim" ukrasnim papirom ...


Sve što je potrebno je da zalepite traku na papir. Samo to, uzmete i zalepite. Tu je važno da ako želite bele tufnice traku lepite sa strane gde su crvene tufnice i obrnuto. 


 Stigli smo do prugastog papira. Tu je važno da traku lepite sa zadnje strane, kako bi pruge bile spolja. Možete lepiti podužini papira ili po širini u zavisnosti od toga da li želite usprevne ili horizontalne linije.



I kada je sve izlepljeno, ostalo je da isečemo trake. Možete koristiti makaze ili skalpel.



I evo ih! Za početak sam ih samo urolala i stavila štipaljkice ...


Ja sam ostavila trake iste širine, ali ih možete odmah iseći po dužini na tanje trakice. Možete i ostaviti ovako, pa seći po potrebi, možete ih iseći "reckastim" makazama ...  Ma možete sve što zamislite, a kako sam ja iskoristila svoje tračice .... Videćete u sledećem DIY postu ...
Do tada samo jedna najavna sličica :) 

Kakve su vaše tračice ? :)

P.S. inspiracija za ovaj post je potekla od Iva did it ... 

4 comments:

  1. E pa ovo je sjajno ionako mi je ostalo tufnastog papira :) kreativni smo :) hihi poljubac

    ReplyDelete
  2. Divnoca!
    Odlicno <3
    Obozavam ovaj papir a tek takav tufnasti u bez boji sto mirise na vanilu,predivan :)))

    ReplyDelete
  3. Tufnice pa jos washi tape <3

    ReplyDelete
  4. Imaš divan blog, nastavi ga i dalje pisati.:)

    P.S. posjeti i moj blog, tek ga počela pisati,a novih čitatelja nikad dosta :) Možemo se followat na GFC :)
    XOXO
    Ness
    http://nessielicious.blogspot.com

    ReplyDelete