Thursday 26 February 2015

{rođendanski vremeplov...} 1. deo




Koliko god da se trudim da ispoštujem rokove, obećanja data sebi ... ne stižem .... Tako i ovaj post kasni sa objavon 2 dana (već ispravljeno sa 1 dan na 2 dana ... dok ga završim, nadam se da neće biti 3 dana).

Hmmmmm ... odakle početi ... najbolje iz početka ... (:
Po profesiji učiteljica, sa položenim državnim ispitom i uskoro završenim masterom, sa par meseci radnog staža u struci kao i većina moje generacije maštam da ću jednoga dana raditi ono što volim, zbog čega sam i završila fakultet koji sam želela (volela)...  ali ... ): ... nada umire poslednja ...


Posle studija višak obaveza i manjak slobodnog vremena, kao i profesionalna deformacija (: izrodili su malog crva (čitajte ideju) da uz pomoć piskaranja u sveščici, pravljenja planova, organizujem svoje vreme... u to vreme ručno sam izrađivala nakit, za sebe i prijatelje a i po porudžbini (kada ne možeš da ispoljiš svoju kreativnost sa decom, a ti je preusmeri na drugu stranu)... pomoć u organizaciji vremena bila preko potrebna ... Haos se sve češće iz radne atmosfere transformisao u haos u glavi...
Počela sam da crtkam tabele, uređujem sadržaj, lepim stikere, improvizujem washi tape ... i organizacija je mogla da počne ...

Sadržaj svesčice-planera sam kreirala po sopstvenoj želji, odnosno po ličnim potrebama, kao da ću ga samo ja koristiti i niko više. Isprva nisam imala nameru da krenem u serijsku proizvodnju, jer sam htela samo da sebi organizujem vreme. Kada sam dobila pozitivne kritike od bliskih osoba, pomislila sam da ne bi bilo loše da pokušam da upotpunim ideju. Pitala sam i prijateljice za savete, koje su njihove potrebe i interesovanja.  malo po malo i iz skice do ideje ,,rodio“ se planer namenjen ženama ,,Uređeni Haos“ (na putu do rođenja je bila i jedna mrvica, koja trenutno, dok kuckam ovaj post viče MAAAMA i pokušava na sve načine da skrene pažnju na sebe ... uspela je (: ... )

Uloga mame mi oduzima mnogo vremena, ali zato donosi neizmerno puno radosti. Ono malo vremena što ukradem od sna koristim da neostvarene želje pretočim u realnost, pa tako dizajniram planere i radim na širenju brenda ,,Uređeni Haos“.

Tokom ove dve godine (tri sezone) menjali smo dizajn, reorganizovali sadržaj, trudeći se da ga što više prilagodimo svakodnevnoj potrebi... 

 
Nastavak, nagradna igra i nove AKCIJE u sledećem postu (ovim tempom objaviću ga u toku vikenda) ... (:

2 comments:

  1. Predivno :) Jako mi je zao sto sa vama nisam od pocetka jer su vam planeri sjajni !!! :)

    ReplyDelete
  2. Čestitam! :)
    Kreativnost iskorišćena na odličan način. Ja sam student Učiteljskog fakulteta, ali sam buduća vaspitačica. :) Volim organizaciju, ali sama sebi stvaram haos, kako zbog obaveze, tako i zbog ideja za različite aktivnosti. Najpametnije je sve staviti na papir i organizovati se. Zato smatram da su ovi planeri pun pogodak. :) Ja sam za Uređen haos saznala preko bloga Lola's heaven. :) Planeri su svake sezone sve lepši koliko ja vidim. Svaka čast. :)

    ReplyDelete